Приймаючи замовлення, я вирішила, що наступний інгредієнтом успіху в будь-якій справі є індивідуальний підхід до клієнта.
Кожній людині, не залежно від посади, віку, статі, приємно, коли до неї ставляться як до особистості, з повагою та уважністю. І я не кажу про підлабузництво заради лояльності до своєї контори - я про щире бажання стати в нагоді, допомогти, потішити. Я впевнена, що людина обов'язково повернеться туди, де вона отримала приємні емоції. Взагалі, емоційний маркетинг в нашу епоху найдієвіша штука для поширення своїх товарів і послуг. Одними з перших ефективність емоційного маркетингу описали Ел Райєс, Джек Траут і Поль Темпорау у своїй книзі «22 непорушних закони маркетингу». Хоча багато хто говорить, що ми живемо в раціональному світі - це є далеким від правди. Ми живемо в емоційному світі. Емоції керують нашою поведінкою, і вони ж рухають увесь світ. Людям не цікаві характеристики товару. Їм цікаво знати, чи підходить продукт їх особистості. Балом править цінність продукту для покупця. Тому емоційний маркетинг набагато ефективніше раціонального, який концентрується на характеристиках товару. Заволодіти розумом добре, але заволодіти серцем куди краще.
Кожен клієнт особливий і, переконана, йому просто необхідно про це нагадувати.
Створюючи в групі опис своєї маленької, але вже рідної "Хіти", я підкреслила: "Кожна прикраса робиться на замовлення. Під Ваш настрій, колір очей, сукню та мистецькі уподобання. Тому аксесуари неповторні і прекрасні, як і Ви."

Немає коментарів:
Дописати коментар