Вчора весь день ліпила замовлення і думала про наступний інгредієнт. Знання, досвід, практика і душа роблять зі звичайного стеціаліста майстра. Думаю, майстра можна порівняти з вином: він так само з роками стає ціннішим, так як з кожним роком його вміння все більш довершені, а майстерність все ближче до ідеалу. Отже, майстерність.
Якщо брати ринок хенд-мейд виробів, то тут майстерність автора проявляється перш за все тоді, коли споживач не може повірити, що ця прекрасність і чудовість створена людськими руками, коли все ідеально (а неідеальності може помітити лише сам майстер) і з душею. До речі, пропоную розглянути три кита хенд-мейду:
- якість готового продукту (майстерність, помножена на талант);
- ексклюзивність (щоб більше ні в кого не було і подих перехоплювало від краси та оригінальності виробів);
- якість матеріалів (економити на яких не можна).





"Насправді, споживачі втомилися від дешевої штамповки, їх тягне до товарів, які мають своє неповторне обличчя. Люди все більше хочуть самобутності та оригінальності."- говорить психолог і бізнес-тренер Алла Капацина.
Якщо говорити цифрами, за оцінкою учасників цього сегмента ринку, його обсяг в Україні за минулі три роки зріс до $ 700 тис., показавши 500 %-е зростання. Сплеск виробництва виробів ручної роботи - хенд-мейда - глобальна тенденція, що намітилася в 2000-х. Так, обсяг продажів еtsy.com, найбільшого в світі ресурсу з реалізації такого товару, в 2005 році становив лише $ 170 тис., через три роки збільшився до $ 87 млн, а в 2013 - му досяг рекордних $ 895 млн.
А це означає, що для того, щоб залишатися конкурентоспроможним на ринку хенд-мейд виробів, треба постійно вдосконалювати свою майстерність, тобто невпиннно творити: для друзів, рідних, клієнтів, виставок і просто так, але обов'язково з любов'ю до свого заняття, бо інакше, майстром стати неможливо - і це стосується будь-якої справи.
Немає коментарів:
Дописати коментар